Рекламу харківської піцерії, частково співзвучною зі смертельним вірусом з Китаю, жорстко розкритикував російський письменник Сергій Мінаєв (автор Духless). Авторів слогана “Коронапіцца виявлена в Харкові” іноземець назвав “просто довбо***бами”.
Про це Харків Times дізнався з ролика, опублікованого в паблік Харків 1654 у Facebook.
Статистику померлих, в результаті зараження коронавирусной інфекцією, Мінаєв називає гнітючою. На його думку, рада російської православної церкви ходити частіше в храм, щоб не заразитися цим вірусом, є мудрістю. А ось харківських маркетологів з їх “Коронапіццой” Мінаєв назвав: “просто довбо***би”.
“Вони запустили рекламу. “Коронапіцца “виявлена в Харкові”. І далі перші симптоми. Гостра радість. Часта посмішка без приводу. Заразний сміх. Але сміх, бл ** ь, заразливий “, – прокоментував Мінаєв.
На момент публікації представники піцерії не відповіли на письмовий запит, а також телефонні звернення журналіста Харків Times.
Також Сергій Мінаєв розмістив відео з критикою харківських маркетологів в своєму блозі на YouTube.