З понеділка відновить роботу тролейбусний маршрут №17

Фото: www.city.kharkov.ua

Тролейбус №17 почне курсувати від вул. Рудика до ст. м. “Наукова” з 2 грудня.

Про це Харків Times дізнався з повідомлення прес-служби Харківської міськради.

“Маршрут відновлений на прохання жителів міста”, – йдеться у повідомленні.

Тролейбус №17 ходитиме так: вул. Рудика – вул. Лісопаркова – вул. Чкалова – Білгородське шосе – вул. Сумська – пр. Незалежності – пр. Науки – ст. м. “Наукова”.

Як повідомляв Харків Times , мер Харкова Генадій Кернес заявив на сесії міськради 24 липня, що буде відновлено курсування тролейбусу №17 з центру міста до заводу “Комунар”.

За даними сайту “Харьков транспортный”, маршрут №17 був пущений 1 лютого 1971 року від площі Конституції (тоді – площа Тевелєва) до вул. Рудика. За цим маршрутом (з незначними змінами) він ходив до червня 1986 року. Потім його маршрут кілька разів змінювався: кінцева зупинка переносилася з площі Конституції до Парку ім. Горького, до вул. Культури, до Інституту низьких температур, до вул. Данилевського. У 1996 році кінцева зупинка тролейбуса знову повернулася на пл. Конституції, і до початку 2009 року він ходив за початковим маршрутом. На початку 2005 року керівництво “Міськелектротрансу” перевело маршрут на роботу тільки в годину пік, а потім і зовсім скасувало. Тоді скасування маршруту керівництво підприємства пояснювало малоприбутковістю – на ньому їздив в основному пільговий контингент, а платоспроможний пасажир з’являвся лише в годину пік, коли тролейбуси заповнювалися “під зав’язку”. Але незабаром маршрут був відновлений через обурення жителів селища “Комунар”.

Знову і вже до теперішнього часу маршрут №17 скасували в січні 2009 року, коли відразу 11 маршрутів міського електротранспорту припинили свою роботу на невизначений термін. В “Міськелектротрансі” назвали це тимчасовим заходом, однак попередили, що місто може назавжди залишитися без цих маршрутів, якщо підприємство не вирішить власні фінансові та кадрові проблеми. Знову в якості причини називалося наявність на маршрутах великої кількості пільговиків, через що ці маршрути не окупалися, а також брак водіїв і кондукторів. Незабаром частина маршрутів біла відновлена, проте 17-го тролейбусного серед них не було. У вересні 2010 року Геннадій Кернес (тоді ще секретар Харківської міської ради) під час зустрічі з трудовим колективом ДНВП “Об’єднання Комунар” пообіцяв, що доцільність відновлення маршруту тролейбуса № 17 буде вивчена фахівцями.