У Харкові планують розвивати центри надання адміністративних послуг через впровадження онлайн-сервісів

Фото: city.kharkov.ua

У Харкові вдосконалюють електронні сервіси та працюють над IT-стратегією.

Про це Харків Times дізнався із повідомлення прес-служби міськради.

Як повідомив заступник міського голови з питань цифрової трансформації Олег Дробот, у місті планують розвивати центри надання адміністративних послуг через впровадження онлайн-сервісів, Портал електронних сервісів, а також персональний кабінет харків’янина. Його планують поєднати з кабінетом, представленим Міністерством цифрової трансформації в рамках програми «Держава у смартфоні». Також ведеться робота за програмою «Cashless», щоб харків’янам було комфортніше оплачувати різні послуги.

Олег Дробот повідомив, що цифрова трансформація передбачає впровадження інновацій та онлайн-сервісів в усі сфери життєдіяльності міста – охорону здоров’я, освіту, інфраструктуру, житлово-комунальне господарство тощо. Глобальне завдання – розробити IT-стратегію міста, над якою працюють у рамках загальної Стратегії розвитку міста до 2030 року.

«Прийшов час побудувати структуру, яка систематизує і зробить цей напрямок більш стратегічним. У нас дуже сильна основа. У нас найбільш розвинена мережа зв’язку, яка об’єднує всі муніципальні установи якісним інтернетом. Це дозволяє будувати автоматичні системи, впроваджувати відеоспостереження і рухатися вперед у побудові безпечного міста», – сказав Олег Дробот.

Нагадаємо, що сьогодні на сесії Харківської міськради було ухвалене рішення про зміну назви Департаменту розвитку телекомунікаційних технологій та зв’язку на Департамент цифрової трансформації, а Департаменту реєстрації та цифрового розвитку – на Департамент реєстрації. Сам же Олег Дробот був призначений заступником міського голови.