Пошкоджений шляхопровод на об’їзній дорозі обіцяють відремонтувати “до початку зими”

Фото: kharkivoda.gov.ua

На пошкодженому шляхопроводі на об’їзній дорозі виконали першочергові заходи, які гарантують безпеку: встановлені підпірні стійки, які убезпечують міст від можливих подальших пошкоджень. Частину конструкції підготували до демонтажу.

Про це Харків Times повідомили у прес-службі обладміністрації.

10 вересня ремонтним бригадам дорожників доставлять мостові інженерні конструкції, які будуть встановлювати під опорами шляхопроводу.

“9 вересня в Державному агентстві автомобільних доріг відбулася нарада, присвячена питанню оперативного відновлення шляхопроводу. Було затверджено план виконання робіт”, – розповів заступник начальника з розвитку доріг Служби автомобільних доріг у Харківській області Сергій Пляка.

План відновлення шляхопроводу передбачає підсилення прогонових будов за допомогою тимчасових конструкцій, демонтаж балок у третьому пошкодженому прольоті, демонтаж і відновлення ригелю та підсилення конструкції третьої опори, влаштування нових прогонових будов у третьому прольоті, відновлення та посилення ригелю другої опори, влаштування плити проїзної частини та асфальтобетонного покриття в третьому прольоті, ремонт тротуарів.

Роботи планують завершити до початку зими. Після цього рух буде відкрито з обмеженням вантажопідйомності до 20 тонн.

Паралельно з проведенням відновлювальних робіт Служба автомобільних доріг готує документацію на повну реконструкцію моста.

На даний час автомобільний рух на ділянці, де знаходиться аварійний шляхопровід, закрито. Об’їзд здійснюється за наступними напрямками:

– на автомобільній дорозі М-18 (Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта): смт. Високий, с. Жихор, Безлюдівське шосе, Кільцева дорога;

– на автомобільній дорозі М-03 (Київ – Харків – Довжанський): смт. Пісочин, авторинок “Лоск”, Кільцева дорога.

Як повідомляв Харків Times , у Харкові вранці 25 серпня обрушилася одна сторона мосту від ринку “Лоск” в бік селища Пісочин.

Рух автомобілів на ділянці пошкодженого моста перекрито, її об’їзд організовано через Баварію та Пісочин.

Поліція відкрила кримінальне провадження за фактом обрушення мосту.

Харківська Служба автомобільних доріг повідомила, що аварійне руйнування ригеля пролітноі опори на шляхопроводі, яке виникло в результаті зміщення пролітноі конструкції внаслідок динамічного удару перевантаженої фури. Укравтодор повідомив, що згідно з експертизою ХНАДУ, проведеною у травні 2018 року, транспортна споруда (побудована у 1977 році) “кваліфікувалася як працездатна і до категорії аварійних не належала”.

Завідувач кафедри мостів, конструкцій та будівельної механіки ХНАДУ Віталій Кожушко заявив, що фахівці університету у 2018 році провели обстеження моста, що обрушився 25 серпня, і в своєму висновку відзначили наявність множинних дефектів його конструкції.