Нові тролейбуси вийшли на маршрути №3 і №35

Фото: city.kharkov.ua

П’ять сучасних тролейбусів виробництва «Богдан Моторс» отримало КП «Тролейбусне депо №2» в рамках кредитного договору з Європейським банком реконструкції та розвитку.

Про це ХарківTimes дізнався з повідомлення пресслужби міськради.

Як повідомив сьогодні, 6 серпня, начальник технічного відділу КП «Тролейбусне депо №2» Валерій Ковтун, два нових склади вже курсують на тролейбусних маршрутах №3 і 35. Днями підприємство отримало ще три нових тролейбуси, які вже пройшли ревізію та техогляд і готуються до пуску на маршрути.

За його словами, новий рухомий склад більш комфортний для пасажирів, оснащений низкою сучасних функцій, зокрема, має пандус, автономний хід на випадок об’їзду аварійних ділянок, а також можливість опускати і піднімати правий бік при під’їзді до низьких зупинок.

Фото: city.kharkov.ua

Крім того, в деяких параметрах нові тролейбуси перевершили побратимів марки «ЛАЗ». Так, в салоні тролейбуса «Богдан» встановлені антивандальні сидіння з підлокітниками, є USB-роз’єми для зарядки гаджетів пасажирів, а місце для людей з інвалідністю обладнано спинкою.

«Технічні характеристики тролейбусів «Богдан» відповідають міжнародним стандартам. На відміну від тролейбусів «ЛАЗ» нові склади оснащені незалежною підвіскою, завдяки чому у тролейбусів поліпшена амортизація.

Також в салонах звільнена задня площадка і немає апаратного ящика, який створює незручності пасажирам і кондукторам. Новий склад обладнаний протибуксирною системою, яка покращує проїжджуваність транспорту в осінньо-зимовий період», – розповів Валерій Ковтун.

Фото: city.kharkov.ua

Переваги нового рухомого складу відзначили і водії підприємства, оскільки виробник потурбувався і про їхній комфорт. Так, тепер системою кондиціонування обладнаний не тільки салон тролейбуса, але і кабіна водія. Також у ній передбачені місця для особистих речей водія і навіть для пляшки з водою. Крім того, в салоні встановлені чотири відеокамери і два дзеркала. Всі камери виведені на міні-монітор, який знаходиться в кабіні водія.

«Таким чином, у мене хороший огляд середнього і заднього майданчиків. Також у новому тролейбусі більш комфортний і місткий салон, покращено освітлення, легке управління, тролейбус практично безшумний. А за допомогою автономного ходу ми можемо об’їжджати місця аварій і обривів контактних мереж», – зазначив водій Сергій Морозов.

Фото: city.kharkov.ua

Як повідомив начальник техвідділу, після того, як новий рухомий склад обкатають, а за нормами нові тролейбуси повинні проїхати по 50 км, їх виведуть на маршрути.

Нагадаємо, в рамках кредитної угоди з Європейським банком реконструкції та розвитку Харків придбав 57 нових тролейбусів виробництва корпорації «Богдан Моторс» для КП «Тролейбусне депо №2». Рухомий склад надходить в місто партіями, всі тролейбуси повинні бути доставлені у Харків до кінця року.

Як раніше повідомляв ХарківTimes, нові тролейбуси прибули до Харкова із Західної України (фото)