Два харківських виша увійшли до світового ТОП -1000

Харківський національний університет ім. Каразіна та Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут” потрапили в рейтинг 1000 кращих університетів світу за версією The QS World University Rankings.

Про це ХарківTimes дізнався з рейтингу, опублікованому на сайті QS TopUniversities.

Всього до нього увійшли шість українських університетів.

Харківський національний університет ім. Каразіна знаходиться на 481 позиції рейтингу (в минулому році – на 401-410 позиції).

Позицію 531-540 посідає Київський національний університет ім. Шевченка (у 2018 році – 411-420 позиція).

Національний технічний університет “Київський політехнічний інститут ім. Сікорського” посів 601-650 позицію (в 2018 році – 501-550 позиція).

Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут” – 701-750 позиція (у 2018 році також 701-750 позиція).

Цього року в рейтинг увійшов Львівський політехнічний національний університет, який розділив з Сумським державним університетом 751-800 позиції. В минулому році Сумський держуніверситет посів 801-1000 позицію.

В цьогорічний рейтинг не потрапив Донецький національний університет ім. Василя Стуса, який в 2018 році посідав 801-1000 позиції.

В першу десятку університетів увійшли Массачусетський технологічний університет (США), Стенфордський університет (США), Гарвардський університет (США), Каліфорнійський технологічний університет (США), Оксфордський університет (Велика Британія), Кембриджський університет (Велика Британія), Швейцарський федеральний технологічний інститут, Імперський коледж Лондона, Чиказький університет, UCL (Велика Британія).

Рейтинг найкращих університетів світу (QS World University Rankings) – глобальне дослідження за методикою британської консалтингової компанії Quacquarelli Symonds (QS).

Рейтинг оцінює університети за наступними показниками: репутація в академічному середовищі, цитованість наукових публікацій представників університету, співвідношення кількості викладачів і студентів, ставлення роботодавців до випускників, відносна чисельність іноземних викладачів і студентів.