В “Харківводоканалу” з’явився короткий мобільний номер

До аварійно-диспетчерської служби комунального підприємства “Харківводоканал” тепер можна зателефонувати як з мобільного, так і зі стаціонарного телефону за коротким номером 15-33. Всі дзвінки – безкоштовні.

Про це повідомили у прес-службі Харьквского міської ради із посиланням на заступника директора Комплексу «Харківводопостачання» КП «Харківводоканал» Олексія Кучеревського.

За його словами, мобільні оператори отримали відповідні дозволи на використання у Харкові короткого номера 15-33. Дзвінки здійснюються безкоштовно з телефону будь-якого оператора мобільного або стаціонарного зв’язку. Єдиний номер працює цілодобово та є багатоканальним.

“На короткий номер ви можете передати заявку на ремонт внутрибудинкових мереж водопостачання та водовідведення, з приводу відсутності води, уточнити стан вашого особового рахунку й вирішити будь-які питання, пов’язані з роботою підприємства. Також просимо вас дзвонити, якщо ви побачили пориви на мережах водопостачання або відкритий люк. Дзвінок надходить до загальної диспетчерської, а потім розподіляється по профільним службами підприємства у залежності від характеру звернення абонента. Після виконання заявки абоненту передзвонюють та уточнюють інформацію про якість і результати виконання звернення “, – розповів Кучеревський.

Також він зазначив, що “для зручності абонентів та з метою поліпшення якості обслуговування” всі розмови будуть записуватися.

На підприємстві повідомляють, що колишні номери аварійно-диспетчерської служби КП «Харківводоканал»: 712-08-40, 704-14-46, 704-14-47, 704-14-48, працюватимуть до 1 квітня. Абоненти й мешканці міста, які зателефонували на ці номери, будуть автоматично переадресовані на 15-33.

Як повідомляв Харків Times, до міської інформаційно-диспетчерської служби «15-62» тепер можна дзвонити з мобільних номерів трьох операторів зв’язку – «Водафон», «Київстар» та «Лайфселл».