Редакції двох газет на Харківщині відмовилися друкувати “чорнуху” проти Зеленського – НСЖУ

Місцеві газети у Харківській області – “Обрії” (місто Ізюм) та “Наш город” відмовилися друкувати наклепницький матеріал проти кандидата у Президенти Володимира Зеленського.

Про це повідомляє Національна спілка журналістів України.

Про спроби розміщення замовних матеріалів редактори газет поінформували НСЖУ.

Директор ТОВ “Обрії 1919” (місто Ізюм) Костянтин Григоренко розповідає, що днями одне з рекламних агентств звернулося до нього та інших колег-редакторів із пропозицією розмістити чорний піар про кандидата у Президенти України Володимира Зеленського. Замовники пропонували негайну оплату – за одну публікацію близько 3 тисяч гривень, хоча, деяким редакціям пропонували й подвійну оплату.

“Інформація, яку просили надрукувати – відверто ганебна й принизлива. За такі наклепи можна сміливо подавати на газету до суду. Та й узагалі, друкувати подібне – це знищити свою ділову репутацію, а головне – втратити довіру читачів. Звісно, наша редакція відмовилася від такої пропозиції, нашу позицію підтримали й інші колеги, зокрема, районки “Вісник Чугуївщини” та “Наш город”. Проте, на жаль, є й такі, що спокусяться на швидкі гроші”, – каже Григоренко.

Він відзначає, що цьогоріч обсяги політичної реклами катастрофічно малі, взагалі не відчувається, що передвиборна кампанія в розпалі.

Григоренко повідомив також, що так само до редакції зверталося ще одне рекламне агентство з проханням розмістити “чорнуху” проти Юлії Тимошенко, але журналісти відмовилися.

Позицію Григоренка розділяє і головна редакторка газети “Наш город” (Куп’янськ) Ольга Івлева.

“До нас не політична реклама прийшла, а якийсь жах! Одразу вирішила, що з такою гидотою зв’язуватися не варто. Попри те, що нам запропонувати оплатити вихід цього матеріалу наперед. І хоча зараз така скрутна ситуація із Укрпоштою, із газетним папіром, проте одноразовий заробіток не вартий, щоб так опускатися”, – розповідає вона.

Івлева також наголошує, що цього року надходить надзвичайно мало політичної реклами. Пояснює це тим, що, очевидно, кандидати в Президенти вирішили зосередитися на телебаченні.