“Харківгаз” відкрив акаунт у Viber

Иллюстративное фото

ПАТ “Харківгаз” відкрило для споживачів області, які користуються смартфонами, акаунт Viber 7104ua. Як повідомляє сайт компанії, це – четвертий спосіб швидкого обміну інформацією між споживачами та компанією.

“Акаунт ПАТ “Харківгаз” у Viber дає можливість користуватися одночасно кількома особовими рахунками. Це дуже зручно для людей, які допомагають в газових питаннях своїм близьким, наприклад батькам”, – зазначила начальник управління клієнтського сервісу ПАТ “Харківгаз” Ірина Манько.

Як користуватися новим сервісом? Для початку користування паблік акаунтом 7104ua необхідно відкрити меню Viber, обрати розділ меню “QR-код”, після чого навести камеру телефону на зображення з кодом, який розташований за посиланням https://viber.104.ua/ru/. Після цього клієнт потрапить на необхідний паблік акаунт.

Для передачі показань лічильника газу або контролю стану особового рахунку, споживачеві потрібно підписатися на акаунт 7104ua, додати свій особовий рахунок. Серфінг по акаунту клієнтам ПАТ «Харківгаз» допомагає здійснювати Viber-бот.

“Харківгаз” пропонує своїм клієнтам приєднатися до нових можливостей в акаунті Viber і нагадує, що з повною та детальною інформацією по особовому рахунку в будь-який час можна ознайомитися в особистих кабінетах споживачів.

Як раніше повідомляв ХарківTimes, з листопада 2018 року змінено норми споживання газу для клієнтів ПАТ «Харківгаз», які не мають газових лічильників.

Підписуйтесь на новини Харків Times в Facebook, Telegram и Twitter!