У Харкові розробляють нову транспортну модель – що зміниться

У Харкові розробляють нову транспортну систему, яка зокрема, передбачає, пішохідні вулиці в історичній частині міста, та розбудову траси для транзитного транспорту.

Про це Харків Times повідомили у Харківській міській раді.

“Спеціалісти у сфері транспорту спільно з інжиніринговою компанією «АРУП», залученою британським архітектором Норманом Фостером, працюють над створенням у перспективі пішохідних вулиць в історичній частині міста, розробкою веломаршрутів, підземних та багаторівневих паркінгів.”, – йдеться в повідомленні.

Зазначимо, що ідея створення пішохідної зони в центрі Харкова не нова. Такі пропозиції, зокрема, звучали в липні 2016 року під час круглого столу “Розробка Стратегії розвитку Харкова до 2020 року: містобудування, архітектура та енергоефективність” за участю тодішнього головного архітектора міста Сергія Чечельницького. Представники громадської організації “Свободу пішоходу!” виступили з ідеєю зробити вул. Квітки-Основ’яненка пішохідною.

Крім цього, концепція нової транспортної ситеми передбачає створення траси внутрішнього кільця міста Харкова. Що, на думку проектантів, дасть змогу відвести транзитні транспортні потоки від центральної частини міста і тим самим розвантажити центр. За інформацією міськради, розробка траси вже ведеться.

Водночас місцеві фахівці у співпраці з Європейським інвестиційним банком проводять оцінку руйнувань транспортної сфери і насамперед електричного транспорту. На основі цього аналізу планується у майбутньому відновити та створити нові маршрути електротранспорту, закупити рухомий склад.

Всі напрацювання буде внесено до Генерального плану міста Харкова. Та до цього, як пообіцяв мер міста Ігор Терехов, концепція нової транспортної моделі буде представлена харків’янам для обговорення.

Як повідомляв Харків Times у Харкові створили комунальну установу для залучення інвестицій.